De Corabia Winter Edition: deelname met minimaal 2 duiven, 100,- euro inleg per duif, 4 + 1 gratis , 8 + 2 gratis, 12 + 3 gratis, ect. Transport 15,- per duif. Hierna is er geen activatie meer nodig. Je kunt nog wel extra activeren voor de autoprijs kosten 50,- per duif (voor eerste Hotspot aangeven) Bij het aanleveren neem je naast je duiven mee: - ingevuld deelnameformulier (zie bijlagen) - inleg + transportkosten - eigendomsbewijzen + afstammingen - entlijst paramixo met daarop de deelnemende duiven.

Ben je van plan om duiven aan te leveren voor een of beide races, op zondag 28 oktober, laat het mij weten via email of bellen naar 06-27106716.

Met sportieve groet Sjaak Buwalda

IN DE KIJKER

GESPONSORDE LINKS

ANDERE EENHOKSRACEN

TOPPERS IN BEELD

Combinatie Kroesen uit Klazienaveen

Drukt neus aan het venster met diverse kampioenschappen in afdeling 10. Als we de klok zeg maar 10 jaar terug zetten ...

Topper in beeld

Theo Streefkerk en zoon, Ameide - ...

Inleiding Theo Streefkerk is een heel bekende naam onder de mannen van het zware labeur. Iedereen heeft zijn naam ...

Topper in beeld

Klip - Verhagen, Rotterdam

Klip – Verhagen (Rotterdam) Wat kunnen we nog schrijven over deze combinatie. Al jaren staan ze aan de top van de ...

Topper in beeld

KEEK OP DE WEEK

Sporten / NPO

Er zijn op deze tijd van het jaar weer veel sporten te zien op de televisie zoals veldrijden , voetbal , snooker , ...

Ad de Jong

Schoon schip

Volgens mij heeft iedereen weleens zo'n moment. Hopelijk wat vaker zelfs. Zo'n moment dat je beseft dat je nu ...

John Logemann

Onverwacht bezoek

Voorbije week moest ik voor een scan naar Utrecht. Dit was vlakbij Ron van Veggel en we zijn daar op bezoek geweest. ...

Ad de Jong

COLUMNS

Schoon schip

Volgens mij heeft iedereen weleens zo'n moment. Hopelijk wat vaker zelfs. Zo'n moment dat je beseft dat je nu ...

John Logemann

Voor wat het waard is

Piet de Weerd zei me ooit: ‘Van duiven ken ik 1%, maar dat is altijd nog oneindig veel meer dan de rest. De ...

Ad Schaerlaeckens

Roofvogelproblematiek in de Duivensport

Velen liefhebbers kampen met de problemen die roofvogels veroorzaken voor hun duiven. Vanuit duivenliefhebbers heerst de ...

Patrick Noorman